دلم گرفته......
 
نفس
یا علی گفتیم وعشق آغاز شد
 
 
چهار شنبه 19 تير 1398برچسب:, :: 3:22 ::  نويسنده : مهدی

سلام دوستان این حرفای یه پسر تنهاست که خیلی دلش گرفته....

 

 

خدایا خیلی دوست دارم و می پرستمت و میخوام با همه این بدی هام تو هم دوستم داشته باشی.

خدایا چرا تو این دنیا همه چی نامردی شده؟

خدایا چرا بیشتر کسا تنها هستن عین من؟

خدایا چرا روز ب روز دلم بیشتر میگیره؟

خدایا چرا تا الآن زنده ام و به چه امیدی؟

خدایا چرا به هر کی دل میبندم اون دلش به صدنفر دیگه داده قبل از من؟

خدایا چرا.......؟

؟

خیلی تنهام که میخوام داد بزنم ولی تا یادم می افته که یه مرد هستم منصرف میشم

شما ها بگین چیکار کنم؟

منتظرم Kiss



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
آرشيو وبلاگ
پیوندهای روزانه
نويسندگان


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 34
بازدید دیروز : 142
بازدید هفته : 176
بازدید ماه : 176
بازدید کل : 23185
تعداد مطالب : 97
تعداد نظرات : 108
تعداد آنلاین : 1