الهی....
 
نفس
یا علی گفتیم وعشق آغاز شد
 
 
سه شنبه 23 آبان 1398برچسب:, :: 15:51 ::  نويسنده : مهدی

الهی...الهی.

الهی.....

اهل یزدم....

اهل دینم....

اهل قرآن.....

اهل اسلام.......

اهل هرچیزی که تو گویی که من باشم ولی از اهل تزویر و ریا دورم

الهی من در این دنیای فانی غرق این شادی و خوشحالی هیچ

وپوچ هستم من.....

الهی من گلویم از همین دردهای اندر سینه ام هرشب گرفتست و.........

الهی از تو میخواهم که از لطفت مرا بی بهره مگذاری.....



نظرات شما عزیزان:

دریا
ساعت22:54---27 آبان 1391
سلام
وبت خوبه فقط یه صفحه بندی کم داره


محمدجواد
ساعت15:20---23 آبان 1391
سلام گلم...
خیلی خیلی به لوکس بلاگ خوش اومدی...
موفق باشی...


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
آرشيو وبلاگ
پیوندهای روزانه
نويسندگان


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 32
بازدید دیروز : 142
بازدید هفته : 174
بازدید ماه : 174
بازدید کل : 23183
تعداد مطالب : 97
تعداد نظرات : 108
تعداد آنلاین : 1